19:56

Hej, znasz mnie? Loesje.


Poznaj Lusię ;-)

Loesje, powiedzmy Lusia, to świetna postać. Opowie Ci o wszystkim; o życiu i to jaaaaaak! Z dystansem, z ironią, ciekawie, uderzająco, angażująco, kreatywnie! Sprawi, że w głowie Ci się zaświeci i zakumplujesz się z refleksją. Lusia jest wspaniała, interesuje ją życie, życie nieprzeciętne, człowiek, każdy człowiek, ceni różnorodność, tolerancję i wartości i podchodzi do rzeczywistości z uśmiechem. Niekiedy poklepie po pleckach, a gdy trzeba obleje wiaderkiem wody, ale ciepłej, żeby nadal było przyjemnie ;-). 


Skąd ta Lusia?
Lusia sama o sobie: „Mam na imię Loesje i pochodzę z Holandii. Razem z grupą przyjaciół piszę krótkie teksty na tematy, które wydają nam się ważne i ciekawe, a następnie zamieszczamy je na prostych, czarno-białych plakatach." Loesje tworzą ludzie! Ludzie kreatywni, z otwartymi umysłami, kreatywnymi pomysłami, zdolni do burzy mózgów  i zabawy słowami. Z burzy mózgów, obok piorunów, powstają hasła, które trafiają na plakaty, pocztówki, murale, wlepki i przypinki. Są w przestrzeni miejskiej, są dla ludzi, inspirują! ;-)
Uśmiechnij się, włącz myślenie i refleksje ;-)




Jak podoba Ci się idea? ^^ Może znasz już Loesje? Jakie jest Twoje ulubione hasło? ;-)


6 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu była szał na to w twarzoksiążce. Niektóre hasła są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo wygląda znajomo, ale idea i w ogóle reszta - pierwsze słyszę:) teraz już mogę powiedzieć, że znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, a ja nie wiedziałam, nie znałam - teraz już wiem co z czym się je :)
    Zostaje, obserwuje ! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Burza mózgów dobra rzecz. Lusi nie znam, ale hasła ciekawe. Najbardziej podoba mi się to: Nie masz z kim wyjść, wyjdź z inicjatywą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne. Bardzo mi się podobają. Wszystkie. Czy polecasz dobre źródło loesje? Czy takie hasła są chronione prawem autorskim? Myślisz, że można by je wykorzystać do tworzenia nadruków np. na koszulki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o źródło, proponuję zerknąć tutaj- http://www.loesje.pl/index.php/plakaty
      Co do praw autorskich znalazłam taki wpis:
      Hasła można pobierać i rozpowszechniać (nie obowiązują żadne prawa autorskie, ideą Loesje jest pełen dostęp do powstałych treści w ramach warsztatów kreatywnego pisania tekstów).
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2016 Inspiracje ambiwertyczki , Blogger