19:28

Co w trawie piszczy? 3 x dlaczego?

1. Dlaczego rozpoczynam 03.12.16?

Może jutro?  A czemu nie pojutrze? A gdyby tak od 1.go stycznia? Ooo. To dopiero dobra data! Tak pielęgnujemy odjutronizm, czyli prokrastynację. Odkładamy, odkładamy, a dobra data nie nadchodzi nigdy. Tak naprawdę DZIŚ jest dniem, w którym możemy rozpocząć wszystko. To właśnie dziś możemy zrobić wszystko. Nie łudźmy się, że z Nowym Rokiem będzie nam zacząć coś łatwiej, bo tabula rasa i nowy, lepszy start.
Pamiętaj!
03.12.16- od dziś ma znaczenie! Urodziny🌟

 2. Dlaczego inspiracje ambiwertyczki?
*ambiwertyczka?
Według C.G. Junga ludzie dzielą się na introwertyków (tych najbardziej zamkniętych, lubiących swoje towarzystwo), ekstrawertyków (głośne dusze towarzystwa, gwałtownie gestykulujący, wszędzie ich pełno), a także ambiwertyków (tych pomiędzy, posiadających zarówno ekstra i intro cechy). Jestem ambiwertyczką! Generalnie wielka ze mnie gaduła i lubię ludzi, jednak czasem wolę spędzić tydzień we własnym towarzystwie lub sama popracować.

*inspiracje?
Inspiruje mnie wszystko wokół, czerpię inspiracje z 12345 źródeł i naprawdę wszystko może spowodować, że nad moją głową pojawi się żarówka. Cytat z serialu, film, piosenka, wykład, ludzie … wszystko w otoczeniu może sprowokować narodziny nowego pomysłu ;-). Bo inspiracja jest na wyciągnięcie ręki! I wcale nie musisz mieć bardzooo długich rąk! #wenaczyha

 3. Dlaczego blog się "urodził"?
Po prostu lubię wiedzieć. Lubię także wiedzę przekazywać, szczególnie w ciekawy, przystępny sposób. To idealna metoda wzmacnia kreatywność, która jest nobilitowaną przeze mnie cechą i cały czas staram się ją rozbudowywać.  Pozwala to także na "wzmocniene więzi" z  pasjonującym mnie tematem. Przy okazji mogę pokazać mój punkt widzenia, rozjaśnić komuś jakąś kwestię, zainteresować, skupić, polecić, zainspirować bądź odciągnąć od czegoś, co dawno powinno być w pudełku ‘nie zaglądam’.
Kto wie… a może będę miała szansę pomóc w czyimś rozwoju?


Pozdrawiam ;-)

3 komentarze:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Cieekawa nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;-). Super, że Ci się podoba!
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Świetny ten JUNG! NO i Ty też świetna :) , a tak btw. to też jestem ambiwertyczką i z chęcią będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Inspiracje ambiwertyczki , Blogger