15:02

Chwytaj za różdżkę i czaruj!


Witajcie (po krótkiej, świątecznej przerwie) ;-)).
Dzisiejszy wpis porządkujący, (bo przez przerwę powstał mały chaos), ale już sprzątam, porządkuję i wrzucam rozkład jazdy #preczzzastojem. ;))
🌟Cykl #słowonaweekend wróci wraz z pierwszym weekendem stycznia, także zapraszam Was po wspólne zadania i do wspólnych refleksji ;-).
🌟Pod koniec tygodnia zapraszam na podsumowanie roku, bo uważam że takie podsumowanie to bardzo dobra rzecz i pokażę Wam dlaczego ;-).
🌟Wpisy #reasumując również od stycznia.

Naładowana rodzinną atmosferą, a także kaloriami z karpia i pierogów, szykuję dla Was coś specjalnego! ;-) 

Teraz chwilę o Świętach, a na samym początku chciałabym nawiązać do tytułu posta.

Sobota, 24.12.16 około 12.00
Około 12 wybrałam się na ostatnie zakupy świąteczne (pewnie to były już z trzydzieste drugie zakupy świąteczne ;D). Wracając do domu, weszłam do kwiaciarni. W okresie przedświątecznym to takie normalne, że do pożegnań dodajemy sobie „Wesołych Świąt”. To tak naturalne jak powiedzenie dzień dobry sąsiadowi. Pani w kwiaciarni powiedziała mi jednak, że życzy mi „Zdrowych Świąt” i dodała, że nie życzy mi wesołych, bo wesołe musimy zrobić sobie sami! Pomyślałam chwilę, no faktycznie ;-). Powinniśmy chwycić za różdżkę i wyczarować osobiście magiczną atmosferę. To samo dotyczy pogody, pewnie że większość z nas marzy o białych świętach, z delikatnym mrozikiem, słoneczkiem, z widokiem na otulone białą pierzynką drzewa,  rzeczywistość jest taka, że jedyna pogoda, którą zawsze możemy mieć dobrą, to pogoda ducha! ;-) Dlatego życzę Wam żebyście pogodę ducha zawsze mieli pod ręką! Mam nadzieję, że Wasze Święta były magiczne ;-).


Na koniec malutki mix z moich Świąt ;-)


Do kolejnego ;-)
Dobrego powrotu do codzienności!

4 komentarze:

  1. Ładne te Twoje świąteczne paznokcie ;) Do codzienności wrócić ciężko, ale trzeba to przeczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ciekawe postanowienia:)
    Trzymam kciuki za wytrwałość i realizację dobrych celów:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Inspiracje ambiwertyczki , Blogger